Головна Новини Азарт 2024 Реклама азартних ігор в Україні: в чому проблема
commentss НОВИНИ Всі новини

Реклама азартних ігор в Україні: в чому проблема

Чи існують проблеми з рекламою азартних ігор в Україні та чи може КРАІЛ притягнути до відповідальності за розміщення реклами гемблінга в Telegram-каналах.

28 лютого 2024, 12:27
Поділіться публікацією:
Автор:
avatar

Slava Kot

Експерти у сфері азартних ігор та голова КРАІЛ Іван Рудий вказали на проблеми реклами азартних ігор в Україні. Попри те, що Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей надані додаткові повноваження, однак вони виявились недостатніми для контролю реклами азартних ігор.

Реклама азартних ігор в Україні: в чому проблема

Проблеми реклами азартних ігор в Україні. Фото з відкритих джерел

Під час інтерв’ю для порталу "Коментарі" голова КРАІЛ Іван Рудий пояснив, що існує складна ситуація з рекламою азартних ігор в Telegram-каналах, які знаходяться "поза правовим полем".

"Ми, наприклад, бачимо реально проблему — Telegram-канали з мільйонами підписників, де йде прямо лінк, по якому ти переходиш й відразу можеш грати, то такі випадки ми замовчуємо. Бо не маємо можливості притягти до відповідальності власників телеграм-каналів. Наразі вони поза правовим полем знаходяться", — сказав Іван Рудий.

Видавець журналу про гемблінг "Азарт" Ігор Романюк додає, що відносно реклами азартних ігор є дуже багато порушень через тривалий процес легалізації їх в Україні.

"По-перше, тому що чорний ринок, до того, як відбулася легалізація, 12 років що хотів, то і творив. 12 років Україна плекала порушників реклами. Сьогодні КРАІЛу  надані додаткові повноваження, але це недостатні повноваження", — зазначає Ігор Романюк.

Координатор UGC з розвитку наземних гральних закладів Сергій Іваненко заявив, що попри існуючі проблеми з рекламою азартних ігор, більшість фасадної реклами є легальна.

"Більшість реклами фасадної, яку ви бачите, це є реклама спонсорства, це є легальні речі. По-друге, маркетингові кампанії, які мають ці площини, отримують з цього гроші, люди отримують зарплатню, вони сплачують податки. Гральний бізнес – це відсотків 80 усього обсягу зовнішньої реклами", — сказав Сергій Іваненко.

Раніше портал "Коментарі" повідомляв, що хто володіє онлайн-казино SlotsCity.

Також "Коментарі" писали про онлайн-казино Super Gra та що відомо про власників.



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Новини